16 Şubat 2012 Perşembe

Bir Deli Saçması



Kendimi bildim bileli günlük tutmaya merak etmişimdir. Ama maalesef bu konuda pek istikrarlı olduğum söylenemez. Her yeni defter aldığımda ilk birkaç hafta yazar sonra sıkılırdım. Öyle, sevgili günlük lafları bana göre değildi. Bir kalıba sığdıramazdım kalemimi. Bu hayatın bana yaptığı saçmalıklara haksızlık olurduJ Sonraları büyüdüm internet girdi hayatıma ve günlükte yapamadığımı burada yapmaya karar verdim. Hayatın bana oynadığı bütün saçmalıkları, gün içerisinde yaşadığım duygu bunalımlarını anlatabilecek sağlam bir liman yarattım kendime. Hem öyle defter ha birinin eline geçti ha geçecek korkusu duymadan hem de… Deşifre olmadan düşündüğüm her şeyi yazabileceğim bir liman… Bazen ağzımdan köpükler saçarak, bazen de Nirvana sakinliğiyle anlatacağım bu saçmalıkları… Benim kalemimden akıp giden bu cümleler umarım bir kaçınıza ulaşır ve hayatın bizim için özenle seçtiği saçmalıklarına birlikte gülebiliriz ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder