17 Şubat 2012 Cuma

Metrobüs Çılgınlığı

Bir haftanın daha sonuna gelindiğinde sizi bilmem ama benim aklıma hemen metrobüs izdihamı geliyor. Evet kimileriniz hafta sonu planlarını, kimileriniz hafta
sonu temizliğini kimileriniz ise akşam buluşup vakit geçireceğiniz en değerlisini düşünüyor. Bende hafta sonu için planlarımı düşünebilirdim belki, ya da benim için önemli olan kişiyi; ama Mecidiyeköy'deki metrobüs çılgınlığını düşündükçe sırtımdan terler çıkıyor bu soğuk havada. Neticede haftanın son iş günü ve hava şartları nedeniyle toplu taşımayı kullanan bir sürü insan... Yolcuların izdihamı yetmiyormuş gibi bir de o daracık alanda fotoğraf çekmeye çalışanlarımız var içimizde. Sanki bizler bilmiyoruz o çılgınlığı. Her gün içindeyiz. Böyle yaparak metrobüse çok nadir bindiğinizi gözler önüne seriyorsunuz hatırlatayım. Bir gün biri çıkıp bunun hesabını sorabilir(!)... Mesainin bitmesine dakikalar kala sizlere iyi hafta sonları diliyorum. Bana da rahat bir yolculuk tabi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder