2 Nisan 2012 Pazartesi

Çok Şey Mi İstiyorum?

Uzun zaman olmuş buraya içimi dökmeyeli...Kendi içimde yaşadığım çatışmaları hazmedemeyince aldım bu sabah kalemi elime. 1 yıldır süren ilişkimi kendi ellerimle mahvettim.İçim acıyor sadece.Bizi bu duruma getirenin ben olduğumunda farkındayım.Ama hatalar yapıyoruz işte!Bazen telafisi olmayan hatalar.Ama öyle çok isterdim ki şuan beni aramasını, sesini duymayı...Ama olmuyor işte...Çırpındıkça daha da çok kaybediyoruz bazen.Böyle olsun istememiştim elbet.Onu kırdım fazlasıyla , kendi kırgınlıklarımı saymıyorum bile.Sadece bana tekrar sevgi dolu bakışlarıyla baksın istiyorum.Sarıp sarmalasın, her zaman yanımda olsun istiyorum.Ama maalesef bazen iş iten geçiyor.Ne siz geri döndürebiliyorsunuz onu, ne de siz kendinize dönebiliyorsunuz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder